اهدای بیش از  ۴ میلیون آجر جهت ساخت مدرسه در دزفول

محمدی‌خباز از اهدای چهار میلیون و ۳۱۵ هزار آجر در طرح آجر به آجر جهت ساخت مدرسه و همچنین افتتاح رسمی ۱۰ واحد آموزشی و کلنگ زنی پنج پروژه با حضور مسئولان کشوری در اواخر بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی خباز» ظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت هفته شوراها اظهار کرد: ۲۶ لغایت ۳۰ دی با عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده که یادآور پیام تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل شوراها می باشد که به همین مناسبت برنامه های گوناگونی نیز برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول از مشارکت تحسین بر انگیز فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنان در پویش ملی آجر به آجر خبر داد و افزود: در این پویش مردم خیّر شهرستان دزفول با اهدای کمک های نقدی، چهار میلیون و 315 هزار آجر جهت ساخت مدارس در همین شهرستان اعطا کردند که امیدواریم در آینده ای نزدیک با مشارکت بیشتر این پویش توسعه یابد.

 

وی اضافه کرد: در اواخر آبان نیز ۱۰ پروژه آموزشی در قالب ۷۳ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی که با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده اند افتتاح رسمی و همچنین کلنگ پنج پروژه آموزشی جهت ساخت ۳۲ کلاس با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور مسئولین کشوری به زمین زده می شود.

 

محمدی خباز در پایان به ظرفیت های عظیم آموزش و پرورش اشاره کرد و یاد آور شد: نیاز است تا با جذب افراد متفکر، خلاق و سرمایه گذار در فضاهای اردوگاه ها و با ایجاد درآمد و اشتغالزایی و با هدف بهبود اردوهای دانش آموزی از ظرفیت موجود نهایت استفاده برده شود.

 

کد خبر 1018625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha