کمک به دانش آموزان محروم از تحصیل در فارس با ایجاد سامانه «توکاد»

سردار بوعلی گفت: ایجاد سامانه «توکاد» به دانش آموزان محروم از تحصیل در سراسر استان فارس کمک قابل توجهی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 4 بهمن) در آئین رونمایی از سامانه تامین وسایل کمک آموزشی دانش آموزان «توکاد» گفت: ایجاد این سامانه به دانش آموزان محروم از تحصیل در سراسر استان فارس کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: خیران استان فارس می توانند با ملحق شدن به پویش «توکاد» مانند حضور درخشان خود در رزمایش کمک مومنانه اقدامات موثری در تحصیل دانش آموزان محروم از تحصیل به انجام برسانند.

وی اضافه کرد: این پویش همچنین می تواند به الگوی موفقی در سراسر کشور تبدیل شود و خوشبختانه مشخصات دانش آموزان نیازمند و محروم از تحصیل در استان در سامانه «توکاد» به ثبت رسیده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: خیران و مردم نیکوکار و سازمان های فارس می توانند با شرکت در پویش «توکاد» در آدرس Tookad.ir در تامین نیازهای دانش آموزان محروم از تحصیل مانند تهیه تبلت و گوشی هوشمند مشارکت مطلوبی داشته باشند.

بوعلی با تاکید بر مشارکت آموزش و پروش، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان فارس در راه اندازی این پویش بیان کرد: سپاه فجر فارس برای همکاری با آموزش و پرورش استان در سایر زمینه ها و حمایت از  دانش آموزان محروم آمادگی خود را اعلام می کند.

کد خبر 1018629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha