هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون فرهنگی هنری غدیر یزد به صورت کشوری و با موضوع امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی ایران قوی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: مجاز بودن تمامی اقشار جامعه، به خصوص جوانان، نوجوانان و همچنین هنرمندان برای شرکت در این جشنواره، استفاده نکردن از صدابرداری اکویی، ارسال اثر به شکل صوتی و track، ارسال اثر به شکل VCD و غیر نرم‌افزاری و تصويربرداری صدا به صورت زنده از جمله شرایط شرکت در هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» است.

 

مظاهری، ارسال اثر به صورت راش (خام) و بدون تدوین، بارگذاری گروه های سرود نسخه بی‌کلام و باکلام سرود تولیدی به همراه متن شعر و فیلم اجرای زنده در قالب یک فایل فشرده در سایت را از دیگر شرایط شرکت در هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» عنوان کرد.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاقه مندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره دارند تا ۲۲ بهمن ماه جاری فرصت دارند که آثارشان را در سایت روح خدا به نشانی www.roohkhoda.ir بارگذاری کنند.

 

کد خبر 1018648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha