بررسی طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری با تشکیل کمیته های نظارت

محمدی با تأکید بر اینکه کمیته های نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری نیز فعال شده اند، گفت: این کمیته ها طرح های اشتغالزایی را بررسی کرده و با کمک فرمانداران آن ها را راستی آزمایی می کنند.

«علی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در جلسه اخیر کمیته نظارت بر تسهیلات استان شاخص ترین طرح های اشتغال روستایی و عشایری معرفی شدند.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه در این جلسه 34 طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری استان تعیین تکلیف شد، افزود: برخی از کارمندان روستایی که قادر به ثبت نام تسهیلات اشتغال روستایی در طرح کارا نشده بودند نیز تا 10 آذر فرصت رفع نقص اطلاعات داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در روش رفع انحراف تسهیلات، کارمندان می توانند تسهیلات اعطایی را به دیگران انتقال دهند، اظهار کرد: در صورت عدم جذب تسهیلات بانک های عامل می توانند تسهیلات را بازپس گیرند.

 

محمدی با تأکید بر اینکه کمیته های نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری نیز فعال شده اند، تصریح کرد: این کمیته ها طرح های اشتغالزایی را بررسی کرده و با کمک فرمانداران آن ها را راستی آزمایی می کنند.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به توقف بازرسی از طرح های شامل تسهیلات اشتغالزایی در ایام شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: از اول بهمن ماه جاری و با توجه به خارج شدن شهرستان های استان از وضعیت قرمز بازرسی ها از سر گرفته شد.

 

کد خبر 1018649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha