مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان برگزار می شود

پارسا از برگزاری مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه گیلان با عنوان « تیتر فجر انقلاب» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(یک‌شنبه، ۵ بهمن) با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی تاثیرگذار در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی دارند گفت: رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی تاثیرگذارند و تعدد آنها باعث تکثیر انقلاب می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج رسانه  گیلان ادامه داد: رسانه‌های ایران اسلامی ضمن تلاش جهت برقراری تعامل دوسویه بین مردم و مسئولان با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی می‌کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم غنای تولیدات در رسانه‌ها، گفت: اصحاب رسانه، جراید و مطبوعات به‌خوبی نوع رویکرد، نوع نگارش، جریان‌سازی و امروزه عصر روایتگری و نقطه‌زنی را از بین نگاه‌های موجود و متداول در دنیا دریافته‌اند و فرآوردهای تولیدشده در آن‌ها خود گواهی بر این امر است.

 

پارسا با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای، از برگزاری مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان با عنوان « تیتر فجر انقلاب» خبر داد و اذعان کرد: هدف از اجرای این مسابقه افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.

 

وی با بیان اینکه تیتر نقشی مهمی در جذب مخاطب به رسانه دارد خاطرنشان ساخت: تیترها باید در قالب فرآورده خبری در بازه زمانی ۱۰ الی ۲۲ بهمن سال جاری در یکی از رسانه‌های استان شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده باشد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ بهمن‌ به ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال کنند.

کد خبر 1018725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha