سومین شهربازی معارفی غدیر فعالیت خود را از سر گرفت

قدوسی با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر مقررات معین شده در بحث کاهش شیوع بیماری کرونا گفت: سومین شهربازی معارفی غدیر فعالیت خود را با همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس از سر گرفت.

« مهدی قدوس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص آغاز روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا و وضعیت زرد بیماری گفت: با توجه به کاهش میزان ابتلاء به ویروس کرونا و وضعیت زرد بیماری کرونا بار دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد آغاز شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر مقررات معین شده در بحث کاهش شیوع بیماری کرونا افزود: سومین شهربازی معارفی غدیر فعالیت خود را با همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس از سر گرفت.

 

وی ادامه داد: متناسب با رشد جمعیت در شهرستان فردیس به ویژه برای غنی سازی اوقاف فراغت کودکان شهربازی معارفی غدیر با همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس فعالیت خود را با محوریت تبیین معارف دینی در گروه سنی کودکان در نظر دارد. 

 

قدوسی اظهار کرد: شهربازی معارفی غدیر در طبقه زیرین مسجد جامع مشکین دشت واقع شده است که سومین شهربازی معارفی کشور محسوب می شود.

 

وی بیان کرد: این شهربازی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ ویژه دورهمی ها، اردوها، سانس اختصاصی بانوان همراه است.

 

وی توضیح داد: همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به صورت عمومی و ۲۰ تا ۲۳ نیز به صورت سانس اختصاصی ویژه مهمانی های خانوادگی است که متناسب با قوانین و مقررات بهداشتی معین شده ستاد ملی کرونا فعالیت می کند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: شهربازی معارفی غدیر با توجه به شیوع بیماری کرونا با حفظ قوانین و التزام به دستورات ستاد استانی کرونا فعالیت دارد و متقاضیان می توانند با شماره ۰۹۳۶۵۵۱۴۵۸۰ به منظور استفاده از این محیط خانوادگی تماس حاصل بفرمایند. 

 

 

کد خبر 1018758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha