مشارکت ۴۲۰ نفر در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»

جوانبخت از مشارکت ۴۲۰ نفر در قزوین در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» خبر داد و گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه سازی در حال اجراست.

«عسگرعلی جوانبخت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» از ماه دی و با هدف جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه سازی آغاز شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین ادامه داد: تاکنون 420 نفر در استان قزوین در این پویش ملی مشارکت کرده اند و البته این مشارکت ادامه دارد که ان شاالله با همکاری رسانه ها و اطلاع رسانی بیشتر افزایش مشارکت را شاهد باشیم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به مشارکت های صورت گرفته، فردا دوشنبه 6 بهمن کلنگ احداث نخستین پروژه پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در بوئین زهرا به زمین زده می شود.

 

جوانبخت اعلام کرد: این پروژه، مدرسه 6 کلاسه ای است که در روستای تفک بوئین زهرا و با مشارکت خیران در این پویش ملی احداث خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان قزوین، یک مدرسه 6 کلاسه در آراسنج و مدرسه 9 کلاسه در عصمت آباد بوئین زهرا که پروژه مشارکتی بوده و خیران مساعدت هایی را داشته اند، کلنگ زنی می شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین بازدید از سه مدرسه در روستاهای شهرستان بوئین زهرا از دیگر برنامه های سفر آقای رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان قزوین است.

 

وی یادآور شد: استان قزوین در میزان مشارکت های نقدی مردم در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»، رتبه بیستم را دارد که لازم است برای مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر و نیکوکار در حوزه مدرسه سازی، فرهنگ سازی در این خصوص را داشته باشیم.

 

کد خبر 1018845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha