بیان دستاوردها و آرمان های  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه مبارک فجر

احسانی گفت: برپایی نمایشگاههای مختلف فرهنگی و هنری، نشست های ادبی، محافل انس با قرآن، برگزاری عصر شعر با موضوع دهه مبارک فجر از برخی برنامه های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در دهه مبارک فجراست.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه دهه فجر انقلاب فرصت تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز با اقتدار در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می درخشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران خدمات خوبی به مردم ارائه داده و گام های مهمی در راستای محرومیت زدایی در کشور برداشته شده است.

 

احسانی  گفت: بدون شک شرح خدمات انقلاب در زمینه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و صنعتی موجب دلگرمی هرچه بیشتر مردم می‌شود.

 

 وی به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و جشنواره های مختلف ادبی و هنری در طی ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال برنامه های اجرای فرهنگی و هنری در ایام دهه مبارک فجر رنگ و بوی خاصی خواهد داشت .

 

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاههای مختلف فرهنگی و هنری، نشست های ادبی، محافل انس با قرآن، برگزاری عصر شعر با موضوع دهه مبارک فجر از برخی برنامه های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اگر می خواهیم فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری نمود داشته باشد باید زمینه های مشارکت بیشتر مردم و مراکز فرهنگی، هنری را فراهم کنیم.

 

احسانی ادامه داد: هر چقدر مردم و مراکز و انجمن های فرهنگی و هنری را در فعالیت ها مشارکت دهیم و  با آنها ارتباط برقرار کنیم به همان میزان می توانیم شاهد ارتقاء کمی و کیفی برنامه ها باشیم.

 

 

 

کد خبر 1018847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha