« فجر فاطمی؛ بخشایش فاطمی» در کانون انصارالحسین(ع) رشت

شعاعی از اجرای طرح «فجر فاطمی؛ بخشایش فاطمی» همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون انصارالحسین(ع) مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت خبر داد.

«سجاد شعاعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم گرامیداشت این ایام به ویژه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهارداشت: باید در شرایط کنونی که کرونا در کشور شیوع یافته و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است ایام الله دهه فجر را با محوریت امیدآفرینی، باشکوه برگزار کنیم.

 

مدیر  کانون انصارالحسین(ع) مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم با محوریت مساجد افزود: جشن انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جمعیت محدود در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر برگزاری برنامه‌های حضوری، از فضای مجازی نیز برای گرامیداشت این ایام بهره می‌گیریم اذعان کرد: نشست‌هایی جهت بیان دستاوردهای انقلاب جهت بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم در مسجد برگزار می‌شود.

 

شعاعی از اجرای طرح « فجر فاطمی؛ بخشایش فاطمی » در کانون انصارالحسین(ع) در آستانه دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران، بسته‌های غذایی را بین ایتام و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌کنیم.

 

اعلام کرد: خیرین می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت 6037997428698105 بانک ملی به نام جواد ظهوری سیاهرودی واریز و مبلغ واریزی را به شماره موبایل 09111489943 پیامک کنند و یا اینکه کمک‌های خود را هنگام نماز مغرب و عشاء تحویل مسجد امام حسن عسکری (ع)دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح «۱۲ دقیقه در محضر قرآن » اذعان کرد: این طرح با محوریت تفسیر موضوعی قرآن کریم توسط حجت الاسلام « حاج آقا حجت » برگزار می‌شود.

 

شعاعی «١٠ دقیقه در روشنای چراغ قانون» را از دیگر طرح‌های اجرایی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: طرح مذکور مشاوره حقوقی رایگان است که (۴ بهمن) با حضور دادستان شهرستان بندر انزلی در مسجد امام حسن عسکری برگزار شد.

 

 

کد خبر 1018864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha