ثبت نام و امور اداری آموزشگاه های آزاد هنری فارس الکترونیک می شود

ورشویی گفت: با راه اندازی سامانه www.sso.farhang.gov.ir مدیران این آموزشگاه ها، تمام مراحل ثبت نام و امور اداری را از طریق این سامانه و به صورت الکترونیک به انجام خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی ورشویی»، امروز (یکشنبه 5 بهمن) از راه اندازی سامانه آموزشگاه های آزاد هنری خبر داد و به خبرنگاران گفت: با راه اندازی سامانه www.sso.farhang.gov.ir مدیران این آموزشگاه ها، تمام مراحل ثبت نام و امور اداری را از طریق این سامانه به انجام خواهند رساند.

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: بر این اساس بدون ثبت در این سامانه، تمامی مجوز آموزشگاه های آزاد فاقد اعتبار خواهند بود.

وی اضافه کرد: آموزشگاه هایی که مجوزهای آنها در سالهای گذشته و بدون ذکر تاریخ  تمدید و یا با تاریخ اعتبار دائم صادر شده است نیز باید با طی مراحل اداری، در این سامانه ثبت شوند.

رئیس گروه امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس تصریح کرد: راه اندازی این سامانه در الکترونیک شدن پیگیری امور مربوط به آموزشگاه های آزاد هنری به ویژه در بحران کرونا نقش موثری دارد.

ورشویی متقاضیان تاسیس آموزشگاه های آزاد هنری می توانند با ورود به این سامانه نسبت به ثبت نام و انجام سایر امور اداری اقدام کنند و آموزشگاه هایی که قبلا مجوز فعالیت دریافت کرده اند، باید پس از ورود به سامانه به تکمیل فرایند مربوط به بخش «درخواست تایید آموزشگاه» بپردازند.

کد خبر 1018872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha