تمام طرح های «هادی» فاروج باید به مرحله اجرایی برسد

استاندار خراسان شمالی در خصوص مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج گفت: تا ۶ ماه اول سال آینده تمام طرح های هادی در این شهرستان باید به مرحله اجرایی برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» صبح امروز یک شنبه (پنجم بهمن ماه) در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان فاروج گفت: مردم منتظر نتایج کار هستند و از این جهت هیچ اهمالی در پیگیری مصوبات شهرستان ها قابل قبول نیست.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مدیران باید قدرت تشخیص اولویت ها را داشته باشند، افزود: مدیران و مسئولان اختیار انجام ندادن کارها و برنامه های محول شده را ندارند.

 

شجاعی با تأکید بر اینکه همه مصوبه ها باید در بازه زمانی خود با جدیت پیگیری و اجرا شود، بیان کرد: وقتی به شهرستانی سفر داریم و مصوبه ای تعیین می شود، باید آن مصوبه به درستی به نتیجه برسد.

 

استاندار خراسان شمالی به مصوبه اجرای طرح هادی در شهرستان فاروج اشاره و تأکید کرد: تمام طرح های هادی در این شهرستان باید تا 6 ماه اول سال آینده به مرحله اجرایی برسد.

 

شجاعی با گلایه از عدم اجرای طرح جامع گردشگری در مسیر عبور مسافران از فاروج به تیتکانلو تصریح کرد: این مصوبات در راستای منافع مردم تعیین شده و نباید هر مدیری بنا بر تشخیص خودش کار را انجام دهد.

 

 

کد خبر 1018910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha