زوج های جوان روستای وی سبک زندگی اسلامی را مرور کردند

شهدادی گفت: کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در روستای وی شهرستان بشاگرد برپا شد.

« عزیز شهدادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بشاگرد اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در راستای عملیاتی کردن رسالت های کلیدی خود به منظور خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن و ارتقا بینش خانواده ها، اقدام به برگزاری کلاس آموزشي سبک زندگي اسلامي کرد.

 

وی افزود: کلاس آموزشي سبک زندگي اسلامي با استقبال بسیار خوب زوج های جوان روستای وی دهستان جگدان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی بشاگرد در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در این کانون پردخت و از پخت و توزيع غذاي نذري در ظهر شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد.

 

وی افزود: برپایی نمایشگاه فاطمیه و شهدا شامل دو بخش بازسازی المان خانه حضرت زهرا(س) و بخش تصاویر و پوستر شهدا، دبنوشته دانش آموزان به شهدا و نقاشی با موضوع فرهنگ شهادت و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه هایی است که در ایام فاطمیه اجرا شد.

 

روستای وی در فاصله 50 کیلومتری سردشت مرکز شهرستان بشاگرد قرار دارد شغل اکثر اهالی آن کشاورزی و دامداری است و از مهم‌ترین محصولات کشاورزی که در این روستا تولید می‌شود خرما، سیر، باقلا، گوجه فرنگی، پیاز، گشنیز، نارنج، لیمو، هندوانه، طالبی و بادمجان را می‌توان نام برد.

 

از مهم‌ترین ویژگیهای بارز این روستا داشتن 45 نفر فرهنگی و طلبه است و روستای بدون بیکار در کشور می‌باشد. با توجه به آمار بیکاری بالای ۵۰ درصد، نرخ بیکاری در روستای "وی" در شهرستان بشاگرد صفر است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1018911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha