توزیع ۲۵ بسته معیشتی طرح تبرک فاطمی در بین نیازمندان گلوگاهی

رضایی خورشیدی گفت: ۲۵ بسته معیشتی طرح تبرک فاطمی به ارزش ۵۰ میلیون ريال در بین نیازمندان گلوگاهی توزیع شد.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه  اظهار کرد: دستگیری بی‌منت و کریمانه از محرومان یکی از رسالت‌های اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: با شیوع ویروس کرونا، رزمایش کمک مومنانه از محل درآمد موقوفات در دستور کار قرار گرفت و همزمان با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه(س) با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا انجام شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برکات انوار فاطمی و برکات مادی و معنوی فراوان است و همه ما باید در شعاع تعالیم آن بزرگوار قرار گرفته و از برکات و هدایت های الهی توسط زهرای مرضیه(س) بهره مند و برخوردار شویم.

رضایی خورشیدی گفت: 25 بسته معیشتی طرح تبرک فاطمی به ارزش 50 میلیون ريال در بین نیازمندان گلوگاهی توزیع شد.

 

وی یادآور شد: در طول دوراان اجرای رزمایش مومنانه، بسته های معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات منطبق با نیات کمک به آسیب دیدگان در حوزه های مختلف تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه تصریح کرد: اگر چه شیوع ویروس کرونا آثار منفی و خسارات زیان‌باری را به جامعه تحمیل و جان تعداد زیادی از هموطنان را گرفت اما،  فرصت‌های قابل توجهی را نیز پیش پای جامعه قرار داد که نمونه‌ای از آن را می‌توان در همدلی مردم و مسوولان در دستگیری از نیازمندان مشاهده کرد.

کد خبر 1018928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha