اتکاء حاکمیت باید به  نیروهای خلاق و توانمند باشد

میرغضنفری با بیان اینکه اتکاء حاکمیت باید با نیروهای خلاق و توانمند باشد گفت: شما جوانان در جامعه می توانید سفیری از حاکمیت در بین مردم باشید.

 گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز (یکشنبه، ۵ بهمن) در جلسه ای که برای اهداء حکم به تعدادی از جوانان انزلی به عنوان جوان نخبه و عضو ثابت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد اظهارکرد: درصددیم که یکی از مدارس بلا استفاده را برای فعالیتهای مرتبط به حوزه جوانان اختصاص دهیم و رایزنی های لازم در این رابطه در حال انجام است.


فرماندار انزلی با اشاره به نگاه متفاوت جوانان به امور مختلف، گفت: جسارت، تفکر و تعقل از ویژگی های بارز جوانان این مرز و بوم است و حاکمیت باید بتواند این شاخصه ها را با تدبیر گره بزند تا بتواند به نتایج مطلوب برسد.


وی خاطر نشان کرد: تفکرات سیاسی و اجتماعی دنیا و آموزه های ادیان به مقوله جوان که می رسند سر تعظیم فرود می آوردند. دولتها باید تفکرات جوانگرایی را اعمال کنند.


در این جلسه سعید سازش یکی از اعضای این ستاد خواستار تغییر نام ستاد ساماندهی امور جوانان به ستاد ساماندهی امور توسط جوانان شد و گفت: در این صورت می توان کارهای اجرایی را با تعقل گره گشایی کرد.


در پایان این جلسه فرماندار انزلی به حمیرا برزگر، سپیده صیفی زاده، سعید بابایی، سعید سازش و سینا امین نیا که در عرصه های علمی، اجتماعی، هنری و ورزشی فعالیت می کنند، حکم عضویت در ساماندهی امور جوانان را اعطاء کرد.

کد خبر 1018991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha