مدیرکل منابع انسانی وزارت تعاون برای تکمیل اداره کار نهبندان قول مساعد داد

رستمی برای تکمیل ساختمان جدید اداره تعاون نهبندان قول مساعد تخصیص بخشی از اعتبارات را بعد از برآورد در وزارتخانه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  جلسه  بررسی مشکلات دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (5 بهمن) با حضور «یعقوب رستمی»، مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور به همراه فتاحی، رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، امینی، مدیر کل هماهنگی امور استان های سازمان  تامین اجتماعی کشور، فرماندار شهرستان نهبندان، نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی  برگزار شد.

 

«یعقوب رستمی»، مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در این جلسه اظهار کرد: تا پایان دولت تسهیلاتی برای 56 مجموعه وزرشی با همکاری بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران  در نظر گرفته شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد تا با پرداخت تسهیلات پرداختی، باشگاه های  نیمه تمام تکمیل شود.

 

رستمی با بیان اینکه بودجه ساختمان اداری تعاون شهرستان نهبندان باید استانی تأمین شود، گفت: یکی از دلایلی که  تاکنون این ساختمان تکمیل نشده؛  کمبود بودجه ها استانی است  اما قول پیگیری را می دهیم تا بخشی از اعتبارات را بعد از برآورد در وزارتخانه کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: وضعیت ساختمان قدیم اداره تعاون  را به اطلاع معاون پشتیبانی وزارتخانه خواهیم رساند تا ساختمان جدید را تکمیل کنیم.

 

 مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بیان کرد: مصوباتی که توسط نمایندگان مجموعه وزارتخانه و سازمان ها به روسای سازمان منعکس می شود در جلسه نهایی مصوب و نهایی می شود.

 

کد خبر 1019021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha