مشارکت اصناف با پلیس زمینه‌ساز امنیت است

رزمجویی با اشاره به اینکه پلیس در کنار اصناف مشکلات را گره گشایی می کند، گفت: مشارکت اصناف با پلیس زمینه‌ساز امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (یکشنبه ۵ بهمن) دردیدار جمعی از اصناف و بازاریان جهرم با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: بازاریان به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شوند و شخصا از تمام اصناف و بازاریان به خاطر همکاری و از خودگذشتگی در بحث اجرای طرح پروتکل های بهداشتی تشکر می کنم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه اصناف بازوی پلیس در مأموریت‌ها هستند، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به تامین امنیت در سطح جامعه نیست و قطعاً حضور اصناف در کنار پلیس می تواند گره گشای مشکلات باشد.

 

وی با تصریح اینکه اصناف نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند، عنوان کرد: هرجا اصناف و بازاریان نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند آن مکان پویا، فعال و سرزنده است و به تبع آن جرم نیز کمتر می‌شود.

 

رزمجویی با تاکید بر اینکه مشارکت اصناف با پلیس زمینه‌ساز امنیت است، تصریح کرد: بازاریان و کسبه با نصب دوربین در محل کسب و کار خود قطعاً در ایجاد امنیت پیشگیری و کشف جرم نقش بسزایی دارند.

 

در پایان این جلسه اصناف و بازاریان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی خود را در راستای پیشبرد برنامه‌های نیروی انتظامی در جهت مقابله با هرگونه نا‌امنی اعلام کردند.

کد خبر 1019022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha