سوله های مدیریت بحران به کارکرد واقعی خود بازمی‌ گردند

حاجی زاده با بیان اینکه دستگاه ‌های کهگیلویه و بویراحمد از نبود سالن‌ های چند منظوره در استان گلایه دارند، گفت: توصیه می ‌کنیم سالن‌ های چند منظوره به ساختار خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کیامرث حاجی‌ زاده» ظهر امروز  )۵ بهمن ماه) در نشست هماهنگی ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از شورای تامین دومین شورایی که مصوبات آن لازم ‌الاجرا بوده، شورای هماهنگی مدیریت بحران است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به زیرساخت‌ ها تاکید کرد و گفت: توجه به مقوله پیشگیری به عنوان نخستین موضوع در دستور کار قرار گیرد.
 

وی بر آمادگی دستگاه‌ ها تاکید کرد و ادامه داد: شتاب نگارها و ایجاد اردوگاه‌ های اضطراری مورد توجه باشد، ضمن اینکه عدم حضور دستگاه ‌ها در نشست ستاد بحران به منزله عدم اجرای مصوبه لازم‌ الاجرای شورای بحران است.
 

حاجی زاده یادآور شد: دستگاه ‌ها از نبود سالن‌ های چند منظوره در استان گلایه دارند، در پیگیری‌ ها متوجه شدیم سالن های چند منظوره در استان ساخته شده اما تعدادی از این سالن‌ ها از مدار خارج شده‌ اند، وقتی دستگاه‌ ها می‌ گویند سالن نداریم توصیه می ‌کنیم سالن‌ های چند منظوره به ساختار خود بازگردند.
 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایجاد سالن‌ های بحران برای مناطق بحرانی استان، گفت: با این مجموعه صمیمی که طی هشت روز در استان دیدم، بسیاری از مسائل استان در درون خانواده استان قابل حل بوده، البته به دنبال راهگشایی از مرکز هم هستیم.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه بدون هیچ حاشیه‌ ای دنبال کار هستم و این شعار ما است، بر فعالیت بدون رابطین بحران تاکید کرد و افزود: با تعامل و خارج از نگاه بخشی نگری، بسیاری از مسائل برطرف می شود.
 

حاجی زاده گفت: از صدا و سیما و رسانه‌ ها می‌ خواهیم در کنار مجموعه استانداری و دولت ما را کمک کنند تا از خسارت‌ ها جلوگیری شود.

کد خبر 1019023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha