بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار تکمیل می شود

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ، منطقه آزاد چابهار و بانک شهر، اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار تامین می شود.

«عبدالناصر درخشان» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: بیمارستان 540تختخوابی چابهار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ، منطقه آزاد چابهار و  بانک شهر، تامین اعتبار می شود و در این راستا یک تفاهم نامه امضا و ابلاغ می شود.


نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، راسک و بخش های بنت، لاشار، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: اگر به دنبال پیشرفت و توسعه واقعی هستیم باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که سبب ایجاد انگیزه در بین جوانان و تحصیلکردگان جامعه شود. 

 

درخشان با اشاره به  وضعیت اقتصادی و شرایط خاص کشور ناشی از تحریم ها افزود:ما به عنوان نمایندگان شما مردم صبور هرگز راضی به این وضعیت نیستیم و ان شا الله به زودی شاهد گشایش های خوبی در وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود. 

 

وی بیان کرد:  اگر خواهان جامعه ای بالنده هستیم باید به عنوان شهروند ایفا کننده نقش موثر خود باشیم.

 

درخشان به خدمات چهل ساله نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: حقیقتا در طول این سالها خدمات شگرفی برای رشد و ترقی انجام شده است ولی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)هنوز  راه های نرفته فراوانی  وجود دارد. 

کد خبر 1019107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha