ایجاد ۵ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد ایلام

جعفر زاده با بیان اینکه کارآفرینی برای مددجویان یکی از راهبردهای اصلی کمیته امداد استان است، گفت: در قالب طرح هدایت شغلی برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  معاون اشتغال و خودکفایی  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه های کارآفرینی کمیته امداد ایلام برای مددجویان از راهبری و هدایت شغلی تا ارائه بسته تشویقی به کارفرمایان یکی از اولویت های اساسی این نهاد است.


«شبیب جعفرزاده» با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجو برنامه های مختلفی را تدارک دیده  است، یادآور شد: طرح هدایت شغلی مددجویان یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد استان در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان استان است.

 

وی تصریح کرد: در قالب طرح هدایت شغلی امسال ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده و برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.


جعفرزاده بیان کرد: یکی دیگر از طرح های اشتغال زایی کمیته امداد، طرح راهبری شغلی است که در این طرح، راهبران شغلی به مددجویانی که به تنهایی قادر به راه اندازی شغل نیستند، کمک می کنند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام  ایجاد شغل از طریق کارفرمایان را یکی دیگر از طرحهای اشتغال زایی امداد عنوان کرد و گفت: در این طرح کمیته امداد به ازای به کارگیری مددجویان، به کارفرمایان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده و بسته های تشویقی نیز برای کارفرمایان در نظر گرفته است.

کد خبر 1019134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha