۳۰هنرستان فنی و حرفه ای جدید در سیستان و بلوچستان نیاز داریم

مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته ۳۰هنرستان فنی و حرفه ای و کارو دانش در استان نیاز داریم.

«حمید رضا رخشانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با هدف تربیت نیروهای ماهر و توانمند و اشتغالزایی به دنبال توسعه آموزش های مهارت محور در استان هستیم.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  از تعریف و جانمایی تعداد ۳۰ هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در استان خبر دارد و گفت:این آموزشها دانش آموزان را برای قعالیت در بخش های مختلف  آماده می کند.

 

رخشانی تصریح کرد:  استان سیستان و بلوچستان  2019 کلاس هوشمند با امکانات و تجهیزات به روز و مورد نیاز دارد که در مقایسه با تعداد کل کلاس های موجود می‌طلبد در این زمینه تلاش بیشتر و دقیق‌تری صورت گیرد.

 

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مجموعه‌های خیریه در کنار ساخت و ساز فضاها، برای بهره مندی دانش آموزان از وسایل و ابزار الکترونیکی می‌تواند مسیر دستیابی فرزندان این استان را به آموزش‌های مجازی تسهیل کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر استفاده دانش‌آموزان از تبلت دانش آموزی با ظرفیت های ویژه آموزشی و تربیتی تاکید کرد و تصریح کرد: طرح های مختلف این سازمان با اولویت دانش آموزان محروم در نقاط مختلف اجرایی می شود.

کد خبر 1019147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha