برگزاری نمایشگاه هنری در کانون شهدای روستای انوج ملایر

علایی گفت: نمایشگاه هنری همزمان با دهه مبارک فجر در کانون شهدای روستای انوج برگزار می شود.

«منصوره علایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: کانون شهدای روستای انوج ملایر  در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت های خوبی را در حوزه های مختلف داشته است.

مدیر کانون  فرهنگی هنری شهدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه  این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد که 52 نفر آن در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند افزود: فعالیتهای مختلف فرهنگی، مذهبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتها در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی  توسط این کانون پیش بینی شده افزود: همزمان با ایام دهه فجر جشن های انقلاب در این کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 علایی افزود: با توجه به همزمانی میلاد  با سعادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) جشنهای انقلاب متناسب با  این ایام برگزار خواهد شد.

وی سخنرانی، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه سرود از اعضای کانون و دانش آموزان ، مولودی خوانی، سخنرانی روحانیون ومسابقات فرهنگی و.... را از جمله برنامه های این کان.ن در دهه فجر برشمرد.

 وی از برگزاری نمایشگاه دهه فجر و تولد حضرت زهرا (س)  همزمان با دهه فجر توسط کانو.ن  فرهنگی هنری شهدای انوج خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه از آثار هنری نوجوانان و دانش آموزان  روستای انوج شامل نقاشی،  دلنوشته و... خواهد بود .

وی  با بیان اینکه  از ابتدای شیوع کرونا نیز فعالیتهای این کانون با جدیدت دنبال شد گفتراه اندازی یک کارگاه ماسک و تولید روزانه 500 عدد ماسک ،توزیع 200 بسته معیشتی را با همکاری  خیرین و پایگاه بسیج،برگزاری نشست های بصیرت افزایی برگزاری نمایشگاه فاطمی،  برپایی هیات های هفتگی شامل دعای توسل، ختم صلوات  ختم قرآن و و از جمله برنامه های این کانون در سال جاری بوده است.

کد خبر 1019245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha