ضرورت ارتقای کمی و کیفی برنامه های صالحین در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی برنامه های صالحین در گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در عرصه تربیت باید برنامه ها مرحله به مرحله اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(6بهمن) در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی سرمربیان حلقه های صالحین با موضوع طرح تعلیم و تربیت که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: در گام‌ دوم انقلاب لازم است برنامه های صالحین به لحاظ کمی و کیفی هم از جهت محتوا و هم از جهت اجرا، ارتقاء یابد.

 

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت برنامه ریزی در عرصه تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: کار تربیتی یک فرآیند است که باید مرحله به مرحله انجام شود تا به نقطه مطلوب برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه ها باید به روز و متناسب با نیازها و ادبیات نسل جوان و در عین حال مبتنی بر دین و مکتب اهل بیت(ع) باشد.

 

حجت الاسلام سرلک عنوان داشت: تربیت دینی نسل جوان سبب مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان شده و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

 

وی بیان کرد: در زمینه برنامه ریزی برای تعلیم و تربیت دینی نسل جوان و تقویت ارزش ها در جامعه باید از ظرفیت های موجود تبلیغی استفاده شود.

 

سرهنگ برامکی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در پایان این نشست عنوان داشت: بسیج آمادگی کامل جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای برگزاری برنامه ها را دارد.

کد خبر 1019274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha