طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» ویژه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مظاهری از برگزاری طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح هر شب در یک مسجد محوری و در یک شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت کمیته مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح هر شب در یک مسجد محوری و در یک شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در قالب کمیته مساجد اشاره کرد و گفت: اجرای سرود، تکریم خانواده شهدا در قالب سه‌شنبه های تکریم به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی به صورت مجازی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی و پخش زنده از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مسئول کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردمی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزاری عصر شعر انقلاب به صورت مجازی، اجرای مسابقه پیامکی از بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب آینده انقلاب اسلامی از شهید مطهری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: نواختن طنین گلبانگ «الله اکبر» از مناره های مساجد منتخب استان در شب ۲۲ بهمن، تهیه موشن گرافی و اشتراک‌گذاری آن در شبکه های اجتماعی و طرح هر مسجد یک سنگر با رویکرد پرداختن به یک شبهه و تبیین مواضع اصولی انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی به نام آن مسجد از دیگر برنامه های دهه فجر کمیته مساجد استان است.

 

مسئول کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارزش‌ها برای تحقق اهداف والای نظام را از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها برشمرد و گفت: در طول ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی هستیم و در طول این سال ها بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد کشور تحسین برانگیز بوده است و تلاش می‌شود با حرکت در مسیر قرآن و عترت در گام دوم انقلاب نیز به خوبی عمل شود.

 

کد خبر 1019297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha