بهره برداری و کلنگ زنی ۱۶۷  پروژه با اعتبار ۴۰۷ میلیارد تومان در آق قلا

توماج گفت: ۱۶۷ پروژه با اعتبار ۴۰۷ میلیارد تومان در آق قلا به مناسبت ایام الله دهه فجر کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیرشیر توماج» ظهر امروز (دوشنبه 6 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

فرماندار آق قلا ادامه داد:  542 برنامه  شامل 57 برنامه شاخص در شهرستان آق قلا به مناسبت ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 

توماج یادآور شد: در ایام دهه فجر در سطح شهرستان آق قلا 167 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 407 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته 400 درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: در حوزه عمرانی 92 پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد که اعتبار آن 79 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد می شود.

 

فرماندار آق قلا تاکید کرد: در حوزه تولیدی و اشتغالزایی 23 پروژه با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد و 400 میلیون تومان در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 

توماج بیان کرد: ۵۵ پروژه در این ایام با اعتبار 84 میلیارد و 200 میلیون تومان کلنگ زنی می شود و در حوزه اشتغالزایی پروژه آبیاری تحت فشار با اعتبار 99 میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

 

کد خبر 1019314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha