ضرورت تشکیل خط مقاومت رسانه در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار

آیت الله صفایی بوشهری گفت: با توجه به اینکه نقش رسانه در مدیریت جامعه جهانی نقشی اصلی و راهبردی می باشد، باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، محمد مهدی رحمتی رئیس بسیج سازمان صداوسیما و عضو شورای معاونین این سازمان به همراه جمعی از مدیران و مسئولین صدا و سیمای مرکز بوشهر صبح دوشنبه (6 بهمن) با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مجتمع آدینه دیدار کردند.

 

«آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری» در این دیدار با بیان اینکه جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است و این یک واقعیت ملموس است، تصریح کرد: ما در یک جنگ فوق العاده پیچیده و فرا نرم هستیم که رسانه ابزار این تهاجم است و جهان استکبار دنبال این است که با تکنولوژی پیشرفته رسانه، اندیشه را مدیریت و ادراک را معماری کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حال حاظر جنگ وارد حوزه ادراک و اندیشه شده، تصریح کرد: در تاریخ جهان هیچگاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده است و در حال حاظر رسانه طریق مدیریت فکر می باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری نقش رسانه در مدیریت جامعه جهانی را به عنوان نقش اصلی و راهبردی عنوان کرد و ادامه داد: در محاسبه قدرت حال حاظر جامعه، نقش رسانه از تکنولوژی نظامی هم بالاتر می باشد، به همین خاطر توجه به نقش رسانه و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این رابطه باید در کشور بر روی تبیین نقش رسانه و جایگاه آن در جهان کنونی، محاسبات نوینی داشته باشیم.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه این دیدار با اشاره به ضرورت ایجاد جبهه مقاومت رسانه ای در مقابل تهاجم رسانه‌ای، تصریح کرد: باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای، بسیج رسانه نیز نقش بسیار مهمی در جهان و نظم نوین جهانی در عرصه ایجاد جبهه رسانه‌ای در مقابل جهان استکبار دارد.

 

کد خبر 1019333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha