برخورد با اراذل و اوباش باید در اولویت برنامه های پلیس باشد

حبیبی گفت: این انتظار مردم است که برخورد جدی با اراذل و اوباش در اولویت برنامه های نیروی انتظامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در  در نشست فرمانداران استان قزوین که امروز (دوشنبه 6 بهمن) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، بیان کرد: نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت داخلی بوده و مولد برقراری امنیت در جامعه است و نقش مهمی را در این حوزه ایفا می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: اگر فرمانداران انتظار دارند که نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها حضور داشته باشد باید حمایت های لازم را از این مجموعه داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در استان صورت گرفته راه اندازی پلیس اقتصادی توسط فرماندهی انتظامی استان است که اقدام شایسته ای است و همچنین فعالیت این مجموعه و در نتیجه افزایش کشفیات مواد مخدر، کاهش سرقت ها و جمع آوری سلاح های غیرمجاز هم قابل تحسین است.

 

حبیبی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بر اساس آمار ارائه شده استان قزوین با وجود ویژگی های خاص جغرافیایی جزو استان های امن کشور است.

 

وی یادآور شد: در برقراری امنیت بیشتر می توان از ظرفیت گشت های رضوین هم استفاده کرد و این انتظار مردم است که برخورد جدی با اراذل و اوباش در اولویت برنامه های نیروی انتظامی باشد.

کد خبر 1019338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha