۱۵۰ طلبه بسیجی در طرح شهید سلیمانی جهادگرانه پای کار آمدند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از اقشار بزرگی که نهایت همکاری را در این طرح داشتند طلاب و اساتید و روحانیون بسیجی بودند که طی یک فراخوان ۱۵۰ طلبه بسیجی در سطح استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جعفری، دوشنبه(6 بهمن) در آیین تجلیل از 150 جهادگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان در طرح شهید سلیمانی گفت: به دنبال درگیری دنیا با ویروس منحوس کرونا اما به حمد الهی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از طرف سازمان بسیج مستضعفین به همه اقشار از جمله سازمان بسیج طلاب و روحانیون ابلاغ شد.

 

 

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از اقشار بزرگی که نهایت همکاری را در این طرح داشتند طلاب و اساتید و روحانیون بسیجی بودند که طی یک فراخوان 150 طلبه بسیجی در سطح استان اعلام آمادگی کردند.

 

 

 

وی ادامه داد: در حال حاضر 64 نفر طلبه بسیجی در شهرستان های کرمان، زرند، کهنوج، رفسنجان و جیرفت مشغول خدمت هستند و جهت روحیه بخشی به بیماران و کادر درمان بیمارستان ها فعالیت دارند که سنگ بزرگی از جلوی پرسنل درمان بردارند.

 

 

 

حجت الاسلام جعفری مشارکت در کمک به ازدواج آسان، اصلاح ذات البین، مشاوره دادن به خانواده ها، معرفی زوج های نابارور به مؤسسات خیریه و کمک هزینه درمان برای آنان، اعطای وام قرض الحسنه از سرمایه انسانی بسیج و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه شده از محل خیرین را از جمله فعالیت های بسیج طلاب در ایام همه گیری کرونا فهرست کرد.

 

 

 

وی گفت: ارتباط با خیرین و تأمین 6 سری جهیزیه برای طلاب نیازمند، مشارکت یک هزار طلبه در موکب های فرهنگی و نیز ایجاد منبر مجازی و دعوت عموم به رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر فعالیت های این طلاب بسیجی در استان است.

 

 

 

کد خبر 1019361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha