هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» برگزار می‌شود

حجت الاسلام موسوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» با محوریت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» ه مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون فرهنگی هنری غدیر یزد به صورت کشوری و با موضوع امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی ایران قوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تولید سرود، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و مسابقه بزرگ کتابخوانی را از موضوعات این جشنواره عنوان کردوافزود: جشنواره کشوری« روح خدا» با هدف معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به جامعه و ارائه دستاوردها در این زمینه برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مجاز بودن تمامی اقشار جامعه، به خصوص جوانان، نوجوانان و همچنین هنرمندان برای شرکت در این جشنواره، استفاده نکردن از صدابرداری اکویی، ارسال اثر به شکل صوتی و track، ارسال اثر به شکل VCD و غیر نرم‌افزاری و تصويربرداری صدا به صورت زنده از جمله شرایط شرکت در هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» است.

 

حجت الاسلام موسوی، ارسال اثر به صورت راش (خام) و بدون تدوین، بارگذاری گروه های سرود نسخه بی‌کلام و باکلام سرود تولیدی به همراه متن شعر و فیلم اجرای زنده در قالب یک فایل فشرده در سایت را از دیگر شرایط شرکت در هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» برشمردوافزود: لاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۲۵۱۲۴۰۲ تماس گرفته و یا به سایت این جشنواره به آدرس http://roohkhoda.ir/ مراجعه کنند.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» ۲۰ مرداد سال جاری تعیین شده است.

 

 

کد خبر 1019383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha