۵۷۰ کیلومتر دوبانده سازی جاده‌های خراسان جنوبی در دست اجرا است

خباززاده با بیان اینکه راه‌های دوبانده خراسان جنوبی به ۶۲۳ کیلومتر رسیده است، گفت: ۵۷۰کیلومتر باند دوم دیگر در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هاشم خباززاده» امروز (۶ بهمن) در کارگروه مشارکت در طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌ جنوبی با اشاره به دوبانده شدن ۶۲۳ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر احداث ۵۷۰ کیلومتر باند دوم در سطح استان در دست اجرا است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌ جنوبی از ابلاغ  ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای باندهای دوم استان خبر داد و گفت: امسال بیشترین اعتبار ملی به محور مرزی درح- سربیشه- ماهیرود تعلق گرفته است.

 

وی با اشاره به مناقصه گذاشته شدن تمام محور بیرجند – زاهدان ادامه داد: در حال حاضر قطعه اول محور بیرجند- قاین به اتمام رسیده و تنها هشت کیلومتر از قطعه دوم و ۲۹ کیلومتر از قطعه سوم آن باقی مانده است.

 

خباززاده بیان کرد: با وجود مشکل اعتباری در مورد دوبانده کردن جاده‌های استان ولی همه تلاش ما بر این است با داشته‌های موجود پروژه‌ها را به سرعت به پیش ببریم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به مسیر سه کیلومتری فرودگاه شهید کاوه تا پل غدیر در شهر بیرجند افزود: این مسیر در هفته گذشته به مناقصه گذاشته شده و درحال تعیین پیمانکار برای دوبانده شدن آن هستیم.

 

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی خراسان جنوبی

«مهدی گرجی» معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی هم در این جلسه از شناسایی ۶۳ نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۱۵ نقطه حادثه خیز رفع شده و اصلاح سه نقطه دیگر در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه روزانه ۱۳۰ هزار خودرو  در جاده‌های خراسان جنوبی تردد می‌کنند، افزود: ایجاد ایستگاه آتش نشانی در جاده‌های استان چندین سال است در کمیسیون ایمنی پیگیری می شود اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

 

 

 

 

کد خبر 1019393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha