حمایت مردم عراق از نیروهای حشد شعبی در توئیتر

کاربران عراقی در شبکه ارتباط اجتماعی توئیتر با هشتگ «# هذا_ الحشد_ و رجاله» حمایت خود را از نیروهای حشد شعبی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم عربی، کاربران عراقی در شبکه ارتباط اجتماعی توئیتر در حمایت از نیروهای حشد شعبی که در جنگ علیه عناصر تروریستی داعش و مبارزه با گروه های تروریستی دیگر جانفشانی کردند،  هشتگ«# هذا_ الحشد_ و رجاله» را به راه انداختند.

 

کاربران عراقی اعلام کردند: نیروهای حشد شعبی با خون پاکشان این سرزمین را آبیاری کردند. به همین حشد شعبی خط قرمز مردم عراق است.

 

این کاربران به تکفیری ها و بعثی ها به خاطر اقدامات شان علیه مردم عراق به ویژه نیروهای حشد شعبی هشدار دادند.

 

هشتگ کاربران توئیتر در عراق در پاسخ به اهانت کنندگان به اعتراض های مردم که به خاطر شهادت 12 عضو نیروهای حشد شعبی توسط عناصر تروریستی داعش در صلاح الدین انجام شد، گذاشته شد.

 

کاربران توئیتر اعلام کردند: نیروهای حشد شعبی در پاسخ به فتوای حکیمانه جهاد کفایی آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی عراق جانفشانی کردند و مانع رسیدن عناصر تروریستی داعش به مرکز و جنوب عراق شدند.

 

برخی از کاربران دیگر توئیتر اعلام کردند: فداکاری های حشد شعبی بسیار ارزشمند است، زیرا آنها با کثیف ترین گروهک تروریستی که توسط آمریکا، موساد و برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تامین مالی می شدند، مقابله کردند. هدف داعش از بین بردن پیروان اهل بیت(ع) در عراق است.

کد خبر 1019407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha