بی عرضگی رژیم پهلوی جدایی بحرین از ایران را رقم زد

عبودی گفت: جدا شدن بخش های از کشور مثل بحرین ماحصل بی عرضگی رژیم پهلوی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۶ بهمن) «عبدالرحیم عبودی» با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی و خدمات ارزنده نظام بعد از انقلاب به مردم گفت: خداوند متعال به مردم ایران عنایت کرد و توانستند یک رژیم وابسته و دست نشانده را ساقط کنند، که این مهم در دهه مبارک فجر به رهبری امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، و باید در این ایام، خروجی ارزنده نظام برای مردم تشریح شود.

 

امام جمعه باشت تصریح کرد: کسانی که زمان قبل از انقلاب را دیده اند، خوب می دانند که خدمات این انقلاب قابل مقایسه با رژیم طاغوت نیست، و رشد و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: به عنوان مثال می توان به مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم پزشکی اشاره کرد، ما در اوایل انقلاب برای درمان باید به پزشک های هندی و پاکستانی مراجعه می کردیم، چون جوانان این مرز و بوم را از خدمات علمی محروم کرده بودند، و بعد از تشکیل انقلاب اسلامی، این باور در بین جوانان ما در عرصه علم پزشکی فراهم شد و الان قطب اول پزشکی در منطقه و یکی از قطبهای برتر پزشکی در جهان هستیم.

 

عبودی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در دور افتاده ترین روستاهای کشور زمینه علمی و تحصیل برای جوانان فراهم شده است که به درجات علمی بالایی برسند، گرچه ما به این موارد قانع نیستیم ولی در ایام کوتاه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران یک انقلابی در تمام عرصه های علمی و فن آوری و دیگر حوزه های مختلف بوجود آمده است.

 

وی با بیان اینکه خدمات دیگری در گاز رسانی، برق، آب، جاده و زیر ساخت ها را می توان به وضوح در روستاهای زیر 20 خانوار نیز دید، افزود: در طول این چهل سال با همه تحریمهایی که انجام دادند و به تعبیر خودشان تحریمهای فلج کننده نیز بوده است، پیشرفت های نظام مقدس اسلامی در حوزه های مختلف دنیا را شگفت زده کرده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت ابراز کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته ای،  دنیا را شگفت زده کرده است و به غنی سازی 20 درصد رسیده، در صورتی در آن زمان با آنکه رژیم پهلوی دست نشانده آنها بود در این حوزه ها کشور محروم بود.

 

عبودی افزود: به عنوان مثال در حوزه علمی در زمان طاغوت ما چند مدرسه و دانشگاه داشتیم و الان چه تعداد دانشجو و دانش آموز در سطح کشور وجود دارد، تا جایی که در کوچکترین شهرهای ما به لطف نظام و برکت انقلاب اسلامی بزرگترین مراکز علمی و جهاد دانشگاهی را دارند.

 

وی اظهار کرد: در قبل از انقلاب بخش های بزرگی از کشور مثل بحرین، از کشور ما جدا شد که این ماحصل بی عرضگی رژیم پهلوی بود، اما در طول 8 سال جنگ با رژیم بعت عراق در همان اوایل عمر انقلاب اسلامی  و حمایت همه جانبه آمریکا  و دیگر کشورهای غربی از صدام، یک وجب خاک از کشورمان جدا نشد.

 

امام جمعه باشت افزود: به لطف خداوند در توان نظامی و دفاعی به جایی رسیده ایم که تمام دنیا این را فهمیده اند که توان مقابله با ایران را ندارند و باید با زبان احترام با ایران سخن گفت.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز همه کاره ایران، مردم هستند و در تمام انتخابات، آنها تصمیم گیرنده هستند، و در هر سال به صورت میانگین یک انتخابات را برگزار کرده اند و این یعنی مردم در سرنوشت کشور خود از انتخاب عالیترین مقام تا شورای روستاها، نظر می دهند.

 

کد خبر 1019411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha