استمرار پویش «چشم انتظاران» توسط کانون فرهنگی هنری عدل چلگرد

فرامرزی از تداوم پويش مردمی «چشم انتظاران» برای کمک به نيازمندان و آسيب ديدگان از بيماری کرونا با تهيه و توزيع بسته های معيشتی خبر داد و گفت: خیرین و سایر ارکان مسجد کانون فرهنگی هنری عدل چلگرد را در اجرای پویش «چشم انتظاران» همراهی می کنند.

«زهرا فرامرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با اجرای پویش «چشم انتظاران» و تهیه بسته های معیشتی به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد افزود: این پویش مردمی که از نیمه شعبان در مرحله اول با اهدا ۴۵ بسته غذایی به نیازمندان آغاز شده است تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه این اقلام از محل کمکهای مردمی و خیرین تهیه شده است، گفت: با شرایط به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا و نیاز مردم به کمکهای معیشتی، در قالب این پویش بستههای غذایی و اقلام اساسی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس، مرغ و مواد شوینده و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

فرامرزی افزود: برای تشویق بیشتر مردم به ماندن در خانه با توجه به عدم امکان حضور آنها در کتابخانه مسجد جامع برای مطالعه، کتابهای اهدایی خیرین هم در قالب این پویش بین خانواده ها توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد ادامه داد: به منظور ایجاد شور و نشاط در محیط خانه برای کودکان در این ایام عروسک و اسباب بازی هم بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: تولید و توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی کردن مسجد و محله از دیگر برنامه‌های این کانون برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که همچنان ادامه دارد.

 

فرامرزی افزود: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به خانواده هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند در قالب طرح ملی «راهکار» اجرا شده و در سامانه بچه های مسجد نیز ثبت می شود.

 

کد خبر 1019455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha