مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در نشست برنامه ریزی دهه فجر با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی مردم در شرایط شیوع کرونا، از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "احمد برادران" ظهر امروز دوشنبه ( ۶ بهمن‌ماه) در دومین نشست برنامه ریزی ایام الله دهه فجر، اعتماد سازی و توجه به اصول انقلاب اسلامی را یکی از تکالیف مهمی برشمرد که باید در حوزه محتوایی به آن پرداخته شود.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند، افزود: طبیعتا نسل جوان امروز، بسیاری از اطلاعات دوران گذشته را نمی دانند و این وظیفه من و شماست تا آنان را با حقایق گذشته دوران انقلاب آشنا کنیم.

 

 

وی بر گفتمان سازی اصول انقلاب به ویژه برای نسل‌های جوان تاکید کرد و گفت: علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات داخلی و خارجی، اما دستاوردهای نظام و انقلاب شایان ذکر است که تبیین هر کدام از بخش‌های مختلف، فرصت و مجال خاص خود را می‌طلبد.

 

 

برادران با اشاره به اینکه امروز دشمن در تلاش است تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد، تصریح کرد: امروز تک تک ما وظیفه داریم در جبهه های مختلف دستاوردهای انقلاب را به استحضار مردم برسانیم.

 

 

معاون استاندار خراسان شمالی، تبیین دستاوردهای انقلاب را مهم‌ترین وظیفه‌ای دانست که می‌تواند منجر به امیدواری مردم شود و ادامه داد: دشمن با شبهه افکنی و ایجاد سوال در نسل جوان قصد دارد همه دستاوردها را زیر سوال ببرد لذا همه مدیران موظف به بیان دستاوردهای انقلاب در ادوار گذشته هستند.

 

 

 

وی با اشاره به برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان و در ایام دهه فجر، افزود: در حال حاضر تمام مدارس سنگی، خشتی و گلی استان هم برچیده شده و هیچ یک از مدارس از بخاری نفتی استفاده نمی کنند و ۳۴۵ مدرسه در استان از سیستم گرمایشی استاندارد بهره مند شده‌اند.

 

 

 

برادران در پایان اجرای برنامه های دهه فجر را با اولویت توجه به سلامت مردم مورد تاکید قرار داد و از مسئولان مربوطه خواست در اجرای برنامه ها تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

 

کد خبر 1019458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha