افزایش موارد بستری کرونایی در بوشهر/ ثبت دو مورد فوتی  بر اثر کرونا در بوشهر

کشمیری گفت: متأسفانه دو نفر از هم استانی‌های عزیزمان با ۶۱ و ۸۲ سال سن فوت شده‌اند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و فشارخون بالا بوده‌اند.

«سعید کشمیری» عصر دوشنبه (6 بهمن) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به فوت شدن دو بیمار کرونایی در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه دو نفر از هم استانی‌های عزیزمان با ۶۱ و ۸۲ سال سن فوت شده‌اند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و فشارخون بالا بوده‌اند.

 

کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد در حال حاضر ۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۲۶۴ بوده است.

 

کشمیری خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۶ بهمن‌ماه ۸۵۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: اقدام های خوبی در استان بوشهر جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده که می بایست خانواده ها با مدیریت خود و عدم برگزاری دورهمی ها به کنترل شیوع این بیماری در استان کمک کنند.

 

کد خبر 1019504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha