فعالان فرهنگی در تبیین دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی دارند

انصاری نقش هنرمندان و فعالان فرهنگی را در تبیین دستاوردهای انقلاب موثر دانست و گفت: زبان هنر بهترین وسیله انتقال ارزش ها و مفاهیم والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است.

«موسی انصاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت مردم، برنامه های گرامیداشت دهه فجر سال جاری بدون تجمعات مردمی برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برنامه سازی و محتواسازی برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری بسیار اهمیت دارد، افزود: در این راستا باید با استفاده حداکثری از فضای مجازی و توانمندی های رسانه ای پایبندی عموم جامعه را به ارزش های انقلاب نشان داد.

 

وی تبلیغات گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در فضای مجازی توسط هنرمندان را بسیار تأثیرگذار دانست، گفت: باید با فضاسازی های مناسب در همه عرصه ها دستاوردهای انقلاب را برای عموم جامعه و جهان معرفی کرد.

 

انصاری نقش هنرمندان و فعالان فرهنگی را در تبیین دستاوردهای انقلاب برای جامعه بسزا خواند و تصریح کرد: زبان هنر بهترین وسیله انتقال ارزش ها و مفاهیم والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گرامیداشت مناسبت های انقلاب و به ویژه دهه فجر انقلاب را جزء شاخصه های اعتقادی و فرهنگی مردم برشمرد و گفت: فضاسازی محیطی گسترده باید در دستور کار ویژه همه ادارات و سازمان ها در این ایام باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توجه به فشارهای اخیر اقتصادی و شرایط کرونا می خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند، افزود: نشاط اجتماعی و امیدآفرینی باید در برنامه های چهل و دومین دهه فجر انقلاب مدنظر باشد.

 

کد خبر 1019544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha