برگزاری وبینار حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم در راستای عملیاتی نمودن گام دوم انقلاب

حجت الاسلام فاضلی، گفت: وبینار حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم در راستای عملیاتی نمودن گام دوم انقلاب با حضور سخنرانان استان کرمانشاه و به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این وبینار روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه  جاری راس ساعت ۱۰ صبح  با حضور سخنرانان استان برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: سخنرانان این وبینار آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، دکتر علیرضا شهرستانی استاد دانشگاه، دکتر سلیمان شیرزادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و دکتر رضا مهدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای می باشند.

 

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم و سخنرانان این مراسم بصورت مجازی برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه گفت: مجری این برنامه آموزشکده فنی و حرفه ای شماره۲ پسران کرمانشاه است که  علاقه مندان  جهت شرکت در این وبینار با کلیک بر لینک https://skyroom.online/ch/kshtvu/secondphase می توانند در این مراسم شرکت کنند

کد خبر 1019553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha