گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان جهانی  تبدیل شده است

نقدی با اشاره به اینکه گفتمان جهانی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل به یک گفتمان جهانی شده و این به برکت خون شهدا است.

«رضا نقدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است گفت: امروز و علی رغم دسیسه های دشمنان ، نهال انقلاب اسلامی به دوران پختگی رسیده و قابل تهدید نیست.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت  امید آفرینی، وحدت، اعتمادآفرینی و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم وبه ویژه جوانان باشد. 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت امام(ره)، جانفشانی علما، مردم، جوانان و به برکت خون شهدا بیمه شد اضافه کرد: امروز دوران تثبیت و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا برای آن جانفشانی کردند.

 

نقدی با اشاره به برنامه های دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهارکرد: یادمان شهید گمنام  دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و  چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده های فنی و حرفه ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه به تأثیراجرایی شدن این یادمان اشاره داشت وگفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوریها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم  در سالهای ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

 

وی همچنین از  بهره ‌برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان و  چمن مصنوعی و سالن بدنسازی  دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در چهل و دومین  بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار است، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه بوده است.

 

وی ورزش را یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه دانست و اظهارامیدواری کرد: با توسعه ورزش با توجه به ارزش‌های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی مان فراهم آوریم.

کد خبر 1019565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha