طرح ایران قوی فرصت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت کانون های مساجد است

حجت الاسلام راست روش با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد در تبیین اهمیت انقلاب اسلامی گفت: طرح ایران قوی فرصت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت کانون های مساجد است.

« حجت الاسلام راست روش» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت جایگاه مساجد در تبیین شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و اهمیت حفظ آن گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالیت پرشور نیروهای جوان و نوجوان در مسجد است.

 

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز افزود: از جمله طرح های ملی که در راستای تبیین انقلاب و جایگاه آن در حال انجام است، طرح ایران قوی است که به واقع فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی با اشاره به اهمیت شناخت ظرفیت و جایگاه مساجد عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج در عرصه دهه های مختلف انقلاب نشان دادند که مسجد تنها عرصه عبادی و دینی نیست، بلکه ظرفیت موثری برای آموزش، شبکه سازی و تقویت باورهای ایمانی و الهی است.

 

عضو کارگروه مساجد دهه فجر استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به محرومان و محرومیت زدایی از جمله مسائلی است که این روزها مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز قرار گرفته و در راستای آن ویژه برنامه های موثری را برپا کرده اند که قابل تقدیر است.

 

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز در پایان عنوان کرد: ایام دهه فجر نیز مانند هرساله کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری نقش ویژه ای در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این چهل و یک سال گذشته دارند. 

 

 

کد خبر 1019639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha