خلاء برنامه های میدانی دهه فجر با فعالیت در فضای مجازی پر شود

شفیعیان با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار پر شدن خلاء برنامه های میدانی در فضای مجازی با توجه به شیوع بیماری کرونا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۷ بهمن) در جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی  شهرستان جهرم گفت:  تولید محتوا در فضای مجازی و تبیین نقش مردم در پیروزی انقلاب  شکوهمند  اسلامی  از جمله کارهای محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن اشاره به خلاء برخی برنامه‌های میدانی در شرایط کرونا و فرصت تبلیغات و روشنگری در فضای مجازی با ادبیات عمومی جامعه، اظهار داشت: این امر می‌تواند برای تبیین دست آوردها و ترسیم افق های پیش روی مردم در بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر باشد.

 

وی تصریح کرد: باید دستگاه‌های مسئول و تشکل‌های مردمی در این خصوص از هم اکنون با تولید محتوا و تداعی نقش مردم در شکل گیری و تداوم انقلاب نقش خود را ایفا کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تشریح دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی برای مردم به نحو مطلوب در ایام الله دهه مبارک فجر را  ضروری دانست و تاکید کرد:  دستگاه ها با برنامه ریزی صحیح و مسوولانه، فضا سازی محیطی، خدمت خالصانه و تلاش در جهت حل مشکلات جامعه و ایجاد حس رضایتمندی در این زمینه تلاش کنند.

 

شفیعیان در پایان خواستار تسریع اعلام پروژه های قابل افتتاح دهه فجر از سوی ادارات شد.

کد خبر 1019651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha