نوسازی و بهسازی ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی در کلاله/ ۴۰ درصد از روستاهای کلاله فاقد پوشش اینترنت هستند

ابراهیمی به بهره برداری۳۵۰ واحد مسکونی بهسازی و نوسازی شده روستایی اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر نوسازی و بهسازی ۳۵۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد ابراهیمی تودرواری» صبح امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در شهرستان کلاله 282 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 136 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار کلاله با بیان اینکه اعتبارات پروژه های ایام دهه فجر 3.5 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: 243 پروژه بهره برداری  با 110 میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

ابراهیمی یادآور شد: همچنین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب  39 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

 

ابراهیمی بیان کرد: ایجاد شبکه توزیع آب، بهره برداری از آسفالت روستایی و ایجاد هفت بند خاکی و سنگی ملاتی از مهمترین پروژه هایی شهرستان کلاله به شمار می رود.

 

وی افزود: بهره برداری از چمن مصنوعی شهرستان کلاله با سه میلیارد و 300 میلیون تومان، بهره برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی روستایی نوسازی و بهسازی شده با اعتبار 20 میلیارد تومان و آغاز بهسازی و نوسازی ۳۵۰ واحد روستایی، بهره برداری از ساختمان بهزیستی کلاله با یک میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: یک مرغداری 20 هزار قطعه ای با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان به عنوان پروژه اقتصادی در این ایام به بهره برداری می رسد.

 

ابراهیمی یادآور شد: حدود 40 درصد از روستاهای شهرستان کلاله فاقد اینترنت هستند.

 

کد خبر 1019690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha