برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در کلاله

حجت الاسلام حسن پور گفت: بیش از ۷۰۰ برنامه در سطح شهرستان کلاله در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶۰ برنامه شاخص در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «مجید حسین پور» صبح امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: امسال به یاد امام (رحمه الله علیه) و شهدای هسته ای برنامه های ما در دو محور جشن میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله ادامه داد: بیش از 700 برنامه در سطح شهرستان کلاله در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این تعداد 60 برنامه شاخص است.

 

حجت الاسلام حسین پور بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ما به صورت مجازی در نظر گرفته می شود.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم برنامه های ایام دهه فجر حضوری و هم به صورت مجازی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله با بیان اینکه فضاسازی شهر به مناسبت ایام دهه فجر تاکید شده است، یادآور شد: مراسم نمادین سالگرد حضور امام (رحمه الله علیه) به کشور در فرودگاه کلاله و رژه موتوری در 12 بهمن برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسین پور تاکید کرد: توزیع بسته های معیشتی، برگزاری مراسم عکس و فیلم و هنرهای تجسمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، کرسی های تلاوت قرآن و 10 شب 10 مسجد را به مناسبت ایام دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

 

کد خبر 1019697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha