تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار ماسک توسط اعضای کانون شهید بهشتی تولید شده است

طهماسبی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط کانون شهید بهشتی گتوند گفت: تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار ماسک توسط بچه‌های مسجد تولید و به صورت رایگان میان نیازمندان و مردم منطقه توزیع شده است.

«داود طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی گتوند در طرح ایران قوی اظهار کرد: این کانون یکی از رابطان طرح ملی ایران قوی در شهرستان گتوند است که 22 کانون فرهنگی هنری را تحت پوشش دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گتوند افزود: در حال حاضر در حال ثبت فعالیت کانون‌های مساجد شهرستان در سامانه بچه‌های مسجد جهت دریافت مجوز الکترونیکی و همچنین سرانه کانون هستیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در ثبت فعالیت‌های کانون‌ها به ویژه در مناطق روستایی با مشکل مواجه هستیم که همین امر باعث شده کارها با کندی انجام ‌شود.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه کانون‌ شهید بهشتی گتوند در سال 88 افتتاح شده و در حال حاضر 100 نفر از اعضای کانون در سامانه ثبت شدند اضافه کرد: البته تعداد اعضای کانون بیش از این‌هاست ولی با توجه به نبود تجهیزات، امکان ثبت اعضا را نداریم.

 

وی به اقدامات این کانون در ایام کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در آغاز شیوع ویروس کرونا با همکاری پایگاه بسیج و دیگر ارکان مسجد اقدام به گندزدایی معابر و توزیع مایع ضدعفونی و ماسک کردیم.

 

مدیر کانون شهید بهشتی گتوند راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 10 هزار ماسک توسط بچه‌های مسجد تولید و به صورت رایگان میان نیازمندان و مردم منطقه توزیع شده است.

 

وی یاد آور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا سعی کردیم برنامه‌های کانون را به صورت مجازی برگزار کنیم که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های مجازی، مسابقات فرهنگی مختلف، معرفی کتاب و ... اشاره کرد.

 

کد خبر 1019707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha