تجلیل از حافظان قرآن کریم در حرم حضرت زینب(ع)

دارالقرآن کریم الشهداء در سوریه مراسم تجلیل و تقدیر از حافظان قرآن کریم را به منظور تشویق نسل جوان برای حفظ کلام الله مجید در صحن حضرت زینب(ع) برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، «حسین عمشانی» مسئول دار االقرآن کریم الشهداء در سوریه گفت: این القرآن کریم مراسم تجلیل از شماری از حافظان دختر و پسر قرآن کریم را در صحن حضرت زینب(ع) برگزار کرد.

 

عمشانی افزود: هدف از این تجلیل تشویق حافظان برای مطالعه در علوم قرآنی و حفظ کلام الله مجید و تدبر و تامل در آیه های قرآن است.

 

وی افزود: این دارالقرآن از حافظان کل قرآن، حافظان سه جزء، پنج جزء، 10 جزء و 15 جزء قرآن کریم تجلیل و تقدیر کرد. همچنین با تجلیل از بهترین قاریان که در سطح داخلی و بین المللی رتبه به دست آورده اند،  جوایزی به آنها داده شد.

 

«هبة علی» یکی از قاریان سوری گفت: این تجلیل انگیزه و تشویقی برای ادامه تلاش ها به منظور حفظ و تلاوت و تدبر در قرآن کریم است. زیرا پس از تلاش برای حفظ جزء های قرآن این تجلیل به عمل آمده است و من تمایل بسیاری پیدا کردم تا حفظ کامل کلام الله مجید را ادامه دهم.

 

باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به ویژه سوریه، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های مسئولان ذی ربط به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس برگزار شد.

 

کد خبر 1019747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha