برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد با اعلام برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این کانون فرهنگی هنری، گفت: هدف از برگزاری برنامه ها و فعالیت ها در مناسبت های مختلف زنده نگه داشت آرمان ها و اهداف انقلاب و امام راحل است.

«امیرحسین خسروی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در این کانون فرهنگی هنری مسجد، اظهار داشت: برنامه های مسجد با توجه به شیوع بیماری کرونا در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار افزود: هدف از برگزاری برنامه ها و فعالیت ها در مناسبت های مختلف زنده نگه داشت آرمانها و اهداف انقلاب و امام راحل می باشد.

 

وی به تلاش دشمنان در کم اثر جلوه دادن خدمات 42 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: یکى از راهکارهای خنثى ‏سازى تبلیغات منفی دشمنان و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى به نسل جوان و نوجوان، بزرگداشت همین مناسبت های انقلابی است.


خسروی با اشاره به توطئه های دشمنان، بیان کرد: دشمن با مایوس نمودن مردم نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد که در مقابل جوانان غیور با فعالیت و مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجازی باعث مایوسی خود دشمنان از حیله ورزی میشود.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار نسبت به فعالیات این برنامه ریزی شده این کانون در دهه فجر تصریح کرد: فعالیات زیادی اعم از مجازی و حقیقی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری کار گاه های بصیرتی برای جوانان و نوجوانان، تهیه پوستر ها و بنر های مرتبط با ایام الله فجر و نصب آنها در معابر محله، تهیه عکس نوشته های گرافیکی و انتشار در فضای مجازی، آذین بندی فضای داخلی و خارجی مسجد  بخشی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول دهه فجر انقلاب است.

 

خسروی اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران توسط پزشک در کل ایام الله دهه فجر برای مستضعفین  هماهنگ شده است که روزانه به انتخاب دکتر داروی ۱۵ نفر از آنها به صورت رایگان تهیه می شود.



وی با تشکراز خیرینی که در این ایام یاری رسان مستضعفین هستند، تصریح کرد: ازتمامی خیرین عزیزی که ما را در این فعالیات یاری مینمایند کمال تقدیر و تشکر را داریم.


مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار کرد: تمامی کارگاه ها و مراسماتی که تجمعی در آن موجود است قطعا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1019765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha