اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در دستگاه های دولتی لازم الاجرا است

حیدری بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این دستورالعمل ها در بسیاری از مناطق شهرستان خرمشهر به ویژه در دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «محمد حیدری» ظهر امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه با کنترل مناسب بیماری کووید 19 در سطح شهرستان خرمشهر شاهد کاهش میزان ابتلا به این بیماری بوده ایم اما آنچه در خرمشهر و کشور در زمینه کاهش مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا اتفاق افتاد حاصل تلاش فراگیر حاکمیتی و همراهی و پشتیبانی مردم بود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاه های دولتی این شهرستان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در بسیاری از مناطق شهرستان خرمشهر به ویژه در دستگاه‌های دولتی این دستورالعمل اجرا نمی‌شود لذا هر دستگاه دولتی موظف به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زیرمجموعه های خود هستند.

 

وی تصریح کرد: بازرسان فرمانداری به منظور بررسی وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همه روزه از اداره‌های دولتی بازدید و گزارش‌ لازم را به فرمانداری ارائه خواهد کرد تا در پرونده ارزشیابی دستگاه‌های دولتی لحاظ شود.

 

حیدری با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی اضافه کرد: کارخانجات و کارگاه های تولیدی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تعطیل خواهند شد.

 

وی تجمعات در آئین های عزاداری و عروسی را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: همچنان برای برپایی آیین عزا و عروسی سختگیرانه عمل خواهد شد.همچنین برای جلوگیری از تجمع در دفن اجساد مجوز فرمانداری صادر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دفن خواهند شد.

 

فرماندار ویژه خرمشهر خاطر نشان کرد: تالارهای عروسی نیز با 50 درصد ظرفیت اجازه فعالیت خواهند داشت و فعالیت آنها باید با مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

 

وی بر لزوم ادامه روند ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرستان از سوی شهرداری های خرمشهر و مینوشهر تاکید کرد و یاد آور شد: متاسفانه شهرداری‌های این 2 شهر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر را تعطیل کردند در حالی که در شهرستان‌های دیگر این کار ادامه دارد.

 

کد خبر 1019789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha