حضرت ام البنین(س) بهترین الگو برای مادران و همسران شهدا است

رستمیان حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و گفت: بهترین الگو و اسوه برای مادران و همسران شهدا، حضرت ام البنین(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) گفت: حضرت ام‌البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد، ایشان افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: حضرت ابوالفضل علیه‌السلام علمدار دشت کربلا تربیت‌شده چنین مادر ایثارگری است که درراه دفاع از اسلام پای امام زمان خودش ایستادگی کرد.

 

وی حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و تصریح کرد: بهترین الگو و اسوه برای مادران و همسران شهدا، حضرت ام البنین(س) است. مادران و همسران شهدا فرزندان خو را انقلابی و ولایت مدار تربیت  و مشوق این عزیزان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

 

رستمیان افزود: امروز نفش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است.

 

وی در ادامه به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بزرگداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران و همسران شهدا در  برابر سالها ایثار و ازخودگذشتگی خود، هیچ توقعی از ما ندارند، این ما هستیم که مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم و باید از این شیرزنان انقلاب اسلامی به خوبی تجلیل کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: به همین مناسبت در مراسمی که جمعه 10 بهمن ماه از ساعت 14 در امام زاده محمد علیه السلام کرج برگزار خواهد شد از مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد. این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و آستلن قدس برگزار خواهدشد.

 

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: دعوت از مادران و همسران شهدا در رسانه ملی برای بیان خاطرات و مجاهدت های فرزندان خود، دیدار مسئولین با مادران و همسران شهدا، چاپ مقاله در روزنامه ها و نشریات سراسری و تبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران ودیگر نهادهای اجرای برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا اجرا می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1019806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha