افتتاح ۳۷ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح ۳۷ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۳۷ پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی، تفریحی و ... در شهر و روستاهای قرچک با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۶۷ نفر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
 خطیبی  افزود: در سال جهش تولید و به مناسبت دهه فجر، ۱۴ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۳۵۵ نفر افتتاح خواهد شد.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها افتتاح فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک است که این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و علاوه بر این چند پروژه شهری توسط شهرداری قرچک افتتاح خواهد شد.
فرماندار شهرستان قرچک به پروژه های روستایی این شهرستان اشاره داشت و بیان کرد: همچنین هفت پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران روستای ولی آباد، کتابخانه روستای داودآباد، سامانه پایش و نظارت تصویری روستاهای داودآباد، محمدآباد، صالح‌آباد و قشلاق جیتو است.
 وی در پایان گفت: ۱۱ پروژه نیز توسط شرکت‌های مخابرات و برق در نقاط مختلف شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و در توسعه زیرساخت‌ها اثرگذاری خوبی خواهد داشت.

کد خبر 1019832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha