دهه فجر انقلاب فرصت بیان دستاوردهای انقلاب است

طولابی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای دستگاه های اجرایی برای مردم، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب بستر تقویت روحیه امید و وحدت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « جعفر طولابی» امروز(6 بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت تقویت روحیه وحدت و همدلی است.

 

فرماندار خرم آباد با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه فجر برای بیان دستاوردهای دستگاه های اجرایی برای مردم، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم بستر تقویت روحیه وحدت و امید بخشی است.

 

وی با بیان اینکه بیان خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است، ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای جمهوری اسلامی و این اقدامات را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پژوهشی بیان کنند.

 

فرماندار خرم آباد افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان ایران دست به دست هم داده اند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما همه توطئه ها با درایت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شده است.

 

طولابی تصریح کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است بنابراین نباید جهت گرامیداشت آرمان های انقلاب غافل باشیم و سهل انگاری کنیم.

 

وی گفت: تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم که دشمنان روی این موضوع بیشتر توجه دارند بسیار حائز اهمیت است چرا که سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند.

 

طولابی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، تجلیل از خانواده های شهدا طی دهه فجر انجام می شود که انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی نیز خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را تکریم کنند.

کد خبر 1019853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha