فعالیت‌های رسانه‌ای امید و نشاط اجتماعی را به همراه داشته باشد

مردانی با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها در مناسبات اجتماعی گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها با فعالیت خود امید و نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» امروز (سه‌شنبه ۷ بهمن) در آیین افتتاح دفترخانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری در محل اداره‌ کل و فرهنگ ارشاد اسلامی این استان اظهار داشت: از مهمترین رسالت‌های فعالان عرصه رسانه و مطبوعات ایجاد امید، نشاط، همدلی و هم‌افزایی در جامعه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسانه‌ها در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 نقش مهمی در تقویت وحدت و مشارکت سیاسی بر عهده دارند و می‌توانند کمک بسزایی به مسئولان کنند.

 

مردانی با تاکید بر همکاری شایسته مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها، گفت: مسئولان علاوه ‌بر اینکه باید از نقد سازنده استقبال کنند بلکه از آن به عنوان فرصتی برای ارائه خدمات بیشتری بهره‌گیری کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و به ویژه دستاوردهای نظام و دولت را به نحو شایسته‌ای اطلاع ‌رسانی کنند.

 

مردانی با تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی اعلام کرد و گفت: اصحاب رسانه در این ایام بیش از پیش خدمات و دستاوردهای نظام را اطلاع ‌رسانی کنند.

 

وی از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی آسیب‌های اجتماعی در کشور در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند مسئولان را در مهار این آسیب‌ها یاری دهند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «ابراهیم شریفی» نیز در این آیین انتقاد سازنده رسانه‌ها را لازمه پیشرفت دانست و گفت: این در حالی است که باید بین نقد سازنده و سیاه نمایی تفاوت قائل شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امید می‌رود رسانه‌ها با فعالیت‌ های خود زمینه نشاط اجتماعی و امید افزایی را در استان فراهم کنند تا بتوان از شرایط سخت شیوع کرونا با کمترین مشکل عبور کنیم.

 

کد خبر 1019891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha