۱۱۷۱مازندرانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کردند

زارع از ثبت نام یک هزار و ۱۷۱ نفر در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا ۱۵بهمن ماه جاری با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.quranedu.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می شود، گفت: تاکنون هزار و 171نفر از مازندران در این آزمون ثبت نام کردند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران آمار تفکیکی متسابقین ثبت نامی شهرستان های استان را 2نفر از رامسر، 3نفر از میاندرود، 5نفر از کلاردشت، 5نفر ازسوادکوه، 6نفر ازسوادکوه شمالی، 10نفر از نوشهر، 11نفر از فریدونکنار، 13نفر از چالوس، 14نفر از عباس آباد، 17نفر از محمود آباد، 20نفر از نور،22نفر از جویبار، 25نفر از گلوکاه، 34نفر از بابلسر، 45نفر از قائمشهر، 61نفر ازسیمرغ، 78نفر ازتنکابن، 81نفر از نکا، 116نفر ازساری، 179نفر ازبهشهر، 207نفر ازبابل، ۲۱۷نفر از آمل اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه  علاقه مندان می توانند تا 15بهمن ماه جاری با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.quranedu.ir برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام نمایند، یادآورشد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این آزمون را به صورت اینترنتی برگزار خواهدشد.

 

زارع با بیان اینکه زمان آزمون این دوره از مسابقات قرآنی هفته اول اسفند ماه سال جاری اعلام شده، افزود: به تمامی حافظان قرآن کریم که در آزمون اینترنتی و شفاهی حائز حدنصاب لازم شوند بدون قرعه کشی 300هزار توامن اهدا می شود.

 

وی خاطرنشان شد: چنانچه فردی از بین متسابقین نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در آزمون شفاهی نمره 100 کسب نماید هدیه نقدی به ارزش یک میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

 

زارع با بیان اینکه داوطلبان این آزمون درصورت کسب حدنصاب قبولی در آزمون اینترنتی (نمره 75)به قید قرعه به 2هزار نفر از آنها در رده سنی بالای 10سال هدیه نقدی به ارزش یکصد هزار تومان اهدا می شود، افزود: همچنین به 500نفر در رده سنی زیر 10سال به مبلغ150هزار تومان هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

 

وی به تدبیر ستاداجرایی ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ درخصوص آزمون گروه رشته حفظ رده سنی زیر 10سال، گفت: در این راستا آزمون برای داوطلبان این رشته صرفا از صحت حفظ بوده و سوالات مفاهیم لحاظ نمی شود و تعداد سوالات حداقل 20و حداکثر 40عدد خواهد بود.

 

زارع یادآورشد: برای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این آزمون شرکت می کنند ۲۸ساعت دوره ضمن خدمت محاسبه می شود، قبول شدگان نیز به قید قرعه جوایز ارزنده و گواهینامه دریافت خواهند کرد.

کد خبر 1019892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha